Bestellen

Wil je graag meer weten over hoe het bestellen bij Sanidirect precies in zijn werk gaat? Lees dan hieronder meer.

1. Bestelling plaatsen

Bij Sanidirect bestel je heel gemakkelijk online of in de winkel:

Bestelling plaatsen online

Wil je graag je bestelling online plaatsen? Volg dan onderstaande stappen:

  1. Voeg de gewenste producten toe aan je winkelwagen door te klikken op de knop ‘In winkelwagen’.
  2. Rond je bestelling af door naar je winkelwagen te gaan en klik op ‘Bestelling afronden’.
  3. Bij de volgende stap kies je eerst de bezorgmethode. Laat je bestelling thuis bezorgen of kom deze afhalen in een winkel bij jou in de buurt of in ons afhaalmagazijn in Waalwijk. Vul in deze stap ook de benodigde persoonlijke gegevens in. Ook kun je hier de de bezorg- of afhaaldatum kiezen wanneer het jou het beste uitkomt.
  4. Vervolgens kun je kiezen hoe je wilt betalen. Afhankelijk van de door jou gekozen bezorgmethode, kun je kiezen uit PIN, iDeal of overboeking.
  5. Controleer daarna je bestelling. Wanneer alles in orde is, kun je de bestelling plaatsen.

Bestelling plaatsen in de winkel

Zie je in de winkel iets wat jou aanstaat? Spreek dan één van onze specialisten aan en zij zullen de bestelling voor je in orde maken.

2. Aanmaken van een account

Bij het online bestellen, wordt er gevraagd of je een account wilt aanmaken. Het voordeel hiervan is dat je later gemakkelijker kan inloggen om bijvoorbeeld je bestelgegevens in te zien. Het aanmaken van een account is niet verplicht, je kunt ook als ‘gast’ je bestelling plaatsen.

3. Bestelling wijzigen of annuleren

Bestelling wijzigen

Wanneer je graag je bestelling wilt wijzigen of annuleren, raden wij je aan om contact op te nemen met de winkel waar je je aankoop hebt gedaan (contactgegevens). Zij kijken dan wat ze voor je kunnen doen.

Bestelling annuleren

Wij hanteren de erkende CBW voorwaarden wanneer je je bestelling wilt annuleren. Dit betekent dat wanneer je je bestelling, die in de winkel is geplaatst, annuleert, je een schadevergoeding moet betalen. Deze schadevergoeding bedraagt standaard 30% van de koopsom. Wanneer je al geïnformeerd bent dat de (deel)levering zal plaatsvinden, bedraagt de schadevergoeding 50% van de koopsom.

Wanneer je je bestelling online hebt geplaatst, reken wij geen annuleringskosten.

4. Vraag over een product

Heb je een vraag over een (besteld) product? Neem dan contact op met onze klantenservice of met een specialist uit de winkel. Zij helpen je graag verder.

5. Veilig (online) winkelen

Bij Sanidirect kun je met een goed gevoel (online) winkelen. Wij zijn een CBW-erkende winkel waardoor je zeker bent van je aankoop. Wij hanteren de algemene CBW voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die belangrijk zijn, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering en garantie.